Site Meter

Mitt liv som PJ (pensionärsjävel) första kvartalet!

 
 Det har varit en ganska sträng vinter, men trots det har jag mått utmärkt och har njutit av varje ledig dag! Jag har den fantastiska fördelen att bo både i Bromma och på Djurgården, det har funnits tid att umgås mycket med mina kära och jag har den bästa fyrbenta vandrarvän jag kan tänka mig!
 
Om det första kvartalet varit så här behagligt, hur ska då inte nästa kvartal bli, då vår, försommar och resor väntar!
 
Vecka 13 Soluppgångar - klicka här!
 
Vecka 12  Trädgårdsmässa - klicka här!
 
Vecka 11 Kylans återkomst - klicka här!
 
Vecka 10 Vårkänning - klicka här!
 
Vecka 9  Snöstorm - klicka här!
 
Vecka 8 Ugglespaning - klicka här!
 
Vecka 7 Stadsarkivet - klicka här!
 
Vecka 6 Vårvinterblommor - klicka här!
 
Vecka 5 Ålandskryssning - klicka här!
 
Vecka 4 Syrener i vintern - klicka här!
 
Vecka 3 Södervandring i Våra drömmars stad - klicka här!
 
Vecka 2 Djurgårdsvecka - klicka här!
 
 Vecka 1 Kungsholmen runt - klicka här!
 

Kommentarer
Postat av: Per

Din tillvaro verkar helt klart vara uthärdlig Hasse! :)

2018-04-04 @ 23:20:29
URL: http://whatgoodami.blogspot.com
Postat av: Hasse Wester

Absolut Per! Uthärdlig!

2018-04-05 @ 11:12:43
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0