Site Meter

Veckodagbok 2019-2020

 
 
 
Tanken var att jag skulle börja skriva blogg-dagbok igen från 1 januari 2020. Jag berättade för Ceclia att jag saknade att sammanfatta mina veckor här på bloggen. Börja skriv redan nu då, sa hon! Starta nu på midsommarafton och sluta nästa år i samma tid. Från midsommar till midsommar! Ingen dum idé kanske! Jag fundrade några dagar och kom fram till att jag följer hennes förslag. Nu gäller det som vanligt att hålla en bra balans med hur privat jag ska vara... 
 
 
Klicka på länkarna för att läsa blogginläggen!
 
 
2019  Juni - Augusti
 
2019  September - Oktober
 
2019  November - December
 
2020 Januari - Mars
 
2020 April - Juni
 
2020 Oktober - November
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Svedberg

Balansen ang det privata har du klarat galant hittills så det blir nog jättebra nu åxå 😉

2019-06-24 @ 07:16:39
Postat av: Anonym

Skulle det bara handla om mig själv så spelar det inte så stor roll. Däremot måste jag vara försiktig när jag skriver om andra😬

2019-06-24 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0