Site Meter

Vecka 3, 2024 - En kall och händelselös vecka

 
 
 
Någon is- och snövandrare blir jag aldrig, utan sitter hellre invid heta element eller i varma bad när kylan blir för svår. När Lexus är här hos mig gömmer vi oss under filtar och täcken mellan våra promenader. Vi väntar in plusgrader, vårblommor och fågelsång.
 
Veckans djur- och naturhändelse var när en varg filmades på isen utaför Lidingö. Den hade tidigare setts runt Norra Djurgårdsstaden. 
 
 
 Vi skriver, läser och dricker kaffe eller te inne i värmen och sover en stund ibland. Att ha den här underbara kompisen vid min sida är som vanligt ren lycka!
 
 
 
 
Klicka på länkarna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag och vinter passar inte ihop. Nu har jag ju en fyrbent som har snö och kyla i generna så det blir vackert att klä på sig ordentligt och bita ihop. Minst en timme per promenad säger Humlan. Jag hinner i alla fall tina upp lagom till nästa promenad. Snart kommer våren!

2024-01-22 @ 10:29:29
Postat av: Hasse

Ja men så härligt med dessa hundpromenader...i alla årstider°

2024-01-25 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0