Site Meter

Populäraste blogginläggen hittills i år

 Statistik är intressant tycker jag och nu har jag undersökt vilka sidor på min blogg som är mest besökta. Jag har valt att begränsa mig till tio i topp, även om jag skulle vilja göra en 100-topp lista...!  Jag väljer också att begränsa statistiken till det här året, även om jag skulle kunnat göra en lista på vilka sidor som besökts mest sedan bloggstarten i juni 2005, men det får bli en annan gång.
 
Här är i varje fall de tio mest besökta sidorna - klicka på namnet eller på hela bilden så kommer ni till de olika blogginläggen.
 
 
1. Beskära lavendel
 
 
 
 
2. Stockholms gröna rum
 
 
 
 
3. Trädgårdsspaningar
 
 
 
4. Växter
 
 
 
 
5. Djurgården  - länkar
 
 
 
 
6. Lagning av träd
 
 
 
7. Stockholmsvandringar
 
 
 
 
8. Värdens största träd
 
 
 
9. Att välja häck (det här inlägget hette tidigare ´´Fina häckar´´ och fick då många fler besökare...)
 
 
 
10. Mandelmanns paradis
 
 
Vi kör tio till....klicka på länkarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0