Site Meter

Vecka 10, 2021 - Än så är det långt till vår

 
 
 
 Jag ligger lågt och väntar in vårvärmen.
 
 
 
Svenska folket röstade fram Liten blåklocka som Sveriges nationalblomma. Underbart vacker, men jag röstade på midsommarblomster, nu när varken vitsippan eller gullvivan kunde vara med i omröstningen.
 
 
 
 
 
Tack kära dotter för de vackra narcisserna i kruka som fick Brommanästet att dofta vår! Sorten heter 'Bridal Crown' 
 
 
 Redo för ett besök hos ögonläkaren. Ansiktsskyddet har blivit något helt normalt och smittan ökar kraftigt i Stockholm. Så trött!
 
 
 
 
 
Vecka 10 för 1 år sedan, En hyllning till alla kvinnor - Se här!
 
Vecka 10 för 3 år sedan, Vårkänning - Se här!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Nu kommer våren snart, jag lovar. Hoppas allt gick bra hos ögonläkaren. Ha de gott.

2021-03-18 @ 09:05:50
Postat av: Hasse

Jo visst är våren nära nu och jag ska absolut inte stressa. Det gick bra hos ögonläkaren tack! Ha det gott du också Liza.

2021-03-18 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0