Site Meter

Amiralfjärilen på solhatten



Personaluteplatsen med vinet Zilga och tomater.


Kommentarer
Postat av: billan

Jag blir alldeles svag i knäna när jag ser dina fjärilsbilder.....superba!

Jag tor att det är som upplagt att du kommer möta ditt öde i Gonäs,planeringen dit med pekfingret och Gubben och allt.....spännande!

Jag måste till Telia med mitt mobila bredband när jag kommer hem från Bracelona...det bråkade hela torparvistelsen:( Irriterande....

I eftermiddag drar jag söderut, ha det gott!

2011-07-27 @ 10:10:37
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Ja Gonäs är verkligen spännande billan. Underbart med Barcelona! Ha det gå fint där och njut av den härliga staden!

2011-07-27 @ 18:51:22
Postat av: Syster

Åh vilka fantastiska bilder på fjärilen bror!

2011-07-27 @ 20:37:17
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Tack systern...amiralen är grann!

2011-07-27 @ 22:58:16
Postat av: Anita

Så vacker den är, amiralen, där den sitter på solhatten. Mina vita solhattar verkar sniglarna ha ätit upp i år.



Läste ditt inlägg om Gonäs. Det är ju bara för roligt. Det kanske är så man ska göra när man ska åka på semester. Ta fram kartboken och blunda och peka och se var man hamnar.



Ha det så bra! Hoppas att du får en riktigt fin semester.

2011-07-28 @ 08:17:07
URL: http://anitalinder.wordpress.com
Postat av: Blomkärringen

Vackra bilder, älskar fjärilar! (:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0