Site Meter

Grattis vinnarna av Fiskars trädgårdsredskap - tredje advent

Grattis till 1:a pris (Grensågen) Lilla B som har bloggen Lilla B och som gillade den här länken
Grattis till 2:a pris (Spaden och handluckraren) Anna S som gillade den här länken
Maila era adresser till mig så kommer Fiskars att skicka priserna till er. Ni var 28 st som kommenterade, hyfsat tycker jag. Det var nog ett jobbigt uppdrag den här gången. Nästa helg är det dags för den sista utlottningen och då blir det en vanlig trädgårdsfråga igen!

Fiskars hemsida
Fiskars blogg








Kommentarer
Postat av: Lilla B

Så glad jag är! Tusen tack!

2011-12-11 @ 18:03:28
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Ja, grattis igen! Nu är det bara att sätta igång och såga!

2011-12-11 @ 18:04:33
Postat av: billan

Grattis Lilla B.....visst hade vi ett avtal? Du såga först och jag såga sen:)

2011-12-11 @ 22:07:17
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: anna s

Toppen, så roligt, får man önska så här före jul så tror jag att den röda skulle ligga fint i handen. Anna

2011-12-11 @ 22:39:33
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Grattis Anna och Lilla B!

2011-12-12 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0