Site Meter

En liten bloggpaus.

FOTOTÄVLINGEN



Eftersom de foton som ska tävla kommer att ockupera bloggen under två veckor nu så får jag en liten bloggsemester på köpet. Passar på att luta mig tillbaka för att läsa, se bra filmer och försöka koppla bort det där att se allt omkring mig som blogginlägg.
Hoppas att det blir många som röstar i tävlingen. Jag önskar alla besökare sköna novemberveckor nu. Hur illa man än tycker om den här månaden så är det trots allt ett lugn som råder....lugnet före stormen. December är ju allt annat än lugn. För min del är det några viktiga datum som väntar:
  • 20 november - Uffe fyller 60.
  • 24 november - Barcelona - Inter i CL.
  • 29 november - Barcelona - Real Madrid. El Classico, årets fotbollsmatch!
  • 21 december - Årets viktigaste högtidsdag - vintersolståndet. Nu går vi mot ljuset igen.
Gratis julbord på Engsholms slott...se här.



Kommentarer
Postat av: Kersti

Nu är den skickad. Det ska bli spännande att se de andras bidrag.

2009-11-13 @ 20:24:13
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: billan

Tack än en gång för din novembertävling, lyser upp i novembermörkret och piggar upp en frusen själ!

2009-11-14 @ 12:31:30
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Kersti: Vad bra. Spännande blir det...



billan: Vad fint att du gillar det billan.



2009-11-14 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0