Site Meter

Fototävling - Novemberbilden 2009


Dags för knäppa-kort-tävling igen! Dags igen att försöka fånga en bild av denna grå och dystra månad då det mesta av växtligheten har dragit sig tillbaka för att vila. Förra året deltog 50 bilder i tävlingen och jag tyckte att det var max vad jag klarade på bloggen men alla som skickar in bilder kommer att bli med i tävlingen även om bloggen skulle krascha av överbelastning....


Förra årets vackra vinnarbild (klickbild) av Fundera grönt.
Gå in på kategorin ´´Fototävling´´ i vänstermenyn för att se förra årets tävling.

Regler:
  • Bilden måste vara tagen i november 2009.
  • Skicka in endast en bild till min mailadress som finns på bloggen.
  • Bilderna ska vara inne senast lördag den 14 november kl. 18.00.
  • Bilderna kommer att ligga på bloggen mellan 14-21 november och ordningen lottas. Deltagarna är anonyma tills vinnaren koras.
  • Man röstar genom att maila till mig och man röstar endast på en bild.
  • De fem bilder som får flest röster ligger ute på bloggen ännu en gång mellan 21-28 november. Alla fem bilder får ett eget inlägg där man röstar öppet med en kommentar. Man röstar självklart endast en gång. De fem finalbilderna lägger jag ut från kl. 18.00 den 21:a med fem minutes mellanrum...för att skapa ett enormt drama....!
  • Vinnaren koras kl. 18.00 lördagen den 28 november.
  • Hemligt pris!
  • Från och med söndag den 1 november är det bara att ge sig ut och fånga en typisk eller otypisk novemberbild! Jag önskar alla lycka till!
Ni som har bloggar får gärna berätta om tävlingen på era bloggar.


Aspar på Mörkö.

Förslag på fotomotiv...
.

Kommentarer
Postat av: Fundera grönt

Oj, ett år sedan redan... Tiden går... Kör hårt med kameran alla, plåta loss i november!

Nanna

2009-10-29 @ 09:21:22
URL: http://funderagront.blogspot.com/
Postat av: Azola

Redan ett år sedan man var ute och jagade motiv för foto tävlingen. Ska bli spännande att följe de fina bilderna i år också. Jättekul att du kör igång med tävlingen ett år till!! synes..

2009-10-29 @ 16:57:21
Postat av: Lee

I love your blog, but I can't read it :(

How can I translate it into english so I can read it as well as look at the pictures?

2009-10-29 @ 18:57:45
URL: http://leeandbeth.blogspot.com
Postat av: Annelie

O.K. tar med mig kameran i ryggan när jag går ut . . . sen får vi se.



To Lee above, download Google translate to your computer then you can translate any page you visit.



Ha en bra/skön kväll

2009-10-29 @ 20:41:11
Postat av: Kersti

Spanar för fullt efter lämpliga motiv.

2009-10-29 @ 21:11:32
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Maria Berg

ja, här vill jag var med igen. Återkomemr när det blir November MB

2009-10-29 @ 21:27:14
URL: http://mariaberg-garden.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lee och Annelee..! Download Google translate to your computer then you can translate any page you visit.



Annelie: Tack för hjälpen!

2009-10-30 @ 13:04:03
Postat av: Eva

Nu ska jag ut och jaga tänkbara motiv...

2009-10-30 @ 13:33:04
URL: http://skogseva.blogspot.com/
Postat av: Trolda

Ja men va´KUUUUUUL!!!! =D (och beröm till dig för engagemang...=D)



Trolda - med kamera i november =D

2009-10-30 @ 22:49:17
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0