Site Meter

Oväsen i natten

Jag gjorde som bestämt, jag tejpade upp en lapp på dörren i förrgår kväll att de skulle lägga DN på golvet ute i trapphuset så att jag inte skulle vakna som jag gjorde när de med våld tryckte tidningen genom mitt brevinkast första gången som jag fick DN. Natten efter vaknade jag inte när tidningen mjukt landade på golvet utanför min dörr. Problemet verkade vara löst!
I natt vaknade jag av att tidningsbudet kämpade med att få igenom tidningen genom brevinkastet igen.
Jag får nog formulera mitt meddelande tydligare. Allt detta medan webb-tidningen ständigt uppdateras tyst och fint där ute i cyberrymden....
Se tidigare inlägg här!

Kommentarer
Postat av: Kersti

Inte lätt att vara så lättväkt. Själv sover jag mig igenom allt utom barnens ljud. Jag tror det har en egen frekvens på något sätt.

2008-02-15 @ 09:12:32
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Kersti: Får fösöka ställa in en annan frekvens då. Trevlig helg!

2008-02-15 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0