Site Meter

Januarivandring runt Djurgården

 
Årets första vandring runt Djurgården och kanalen låg helt stilla på morgonen
 
Blockhusuddens strand
 
...och vem möter jag exakt när jag passerade bryggan på udden? Jo den här kompisen och hans matte som bor just ovanför och som var på väg att morgonvandra. Så fint att få träffas en liten stund på helgen och vi ses igen på måndag Lexus!
 
Biskopsudden
 
Prins Eugens Waldemarsudde
 
Jag får vänta några månader innan det blir fika på Café Ektorpet.
 
 Än så är det långt till vår...

Kommentarer
Postat av: Liza

Skönt att du är igång igen, du har varit saknad. Vintern är jobbig med snö ena dan och nästa så är det tö och is. Men snart är det vår. Ljuset är på väg tillbaka så det finns hopp.

2022-01-22 @ 17:18:45
Postat av: Hasse

Ja bloggen går på lågvarv nu i vinter. Men som du säger, ljuset är på väg tillbaka!

2022-01-22 @ 19:11:32
Postat av: Janicke

Bara att hålla med, en jobbig tid men ljuset är på väg, och all färgrik blomning!
Skönt att du håller igång med kameran.

2022-01-22 @ 20:36:16
URL: http://janicke365.blogspot.se
Postat av: Hasse

Ja jag dammade av kameran som egentligen ligger i vinteride Janicke!

2022-01-23 @ 07:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0