Site Meter

Reklamen stör i mobilversionen av bloggen

 
Tidigare kude jag köpa PRO-versionen av bloggen för att slippa all reklam, vilket jag alltid gjorde. Nu är inte det möjligt längre och jag får tyvärr stå ut med den störande reklamen.
 
Jag vill tipsa er som följer bloggen att alltid gå in via en dator, i mobilversionen av bloggen är det nästan omöjligt att navigera. Reklamen låser flera blogginlägg och mina länksidor fungerar nästan inte alls.
 
Jag har påpekat det här för Blogg.se som är Nordens största bloggtjänst. Vi jobbar med problemet, fick jag som svar. Vi får se vad som händer, men ännu en gång - gå in via en dator, där är problemet inte alls så stort.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Det har blivit för mycket reklam överallt. Jag använder alltid datorn när jag är på Internet och i yttersta nödfall mobilen. Den har jag för att ringa på.

2021-11-29 @ 06:20:47
Postat av: Hasse

Reklamen styr väldigt mycket idag, vilket är oerhört tråkigt, men något jag måste stå ut med på bloggen. Problemet är att man nästan inte kan använda mobilversionen.

2021-11-29 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0