Site Meter

Blomsterfägring på Västerorts aktivitetscenter

 
 
26 juli 2017
 
Vi hälsade på kompisen Petra på hennes jobb vid Västerorts aktivitetscenter. Läs mer om platsen här!
Det här är Petras första år i den vackra blommande trädgården som ligger invid Ljunglöfska slottet i Bromma och det känns som om hon har hittat helt rätt! Det är så underbart att höra någon som stortrivs på sin arbetsplats och samarbetet med Elizabeth som jobbat här i 20 år, verkar fungera gott. Här odlas grönsaker, bär och frukt och jag hörde något om att det kommer att bli ett litet café på platsen framöver! Gissa vem som kommer tillbaka då?
 
Tyvärr hade jag inte min riktiga kamera med mig, men mobilkameran fick duga den här gången och några bilder har jag lånat från Cecilia. Vi kommer tillbaka och plockar blommor i självplocket och då tar jag med mig min kompis Nikon. Tack för att du visade oss runt på den här fina platsen Petra!
 
 
 
Elizabeth och Petra
 
 Petra vid sina favorit-dahlior!
 
 Ljunglöfska slottet som ligger just intill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0