Site Meter

Att navigera på bloggen

Jag har många gånger fått frågan vart olika blogginlägg tagit vägen - om jag tar bort dem efter en tid. Därför tänkte jag berätta hur man navigerar här på bloggen! Bloggar och vanlig hemsidor skiljer sig ju en hel del i uppbyggnad och eftersom bloggar hela tiden uppdateras och har ett fortlöpande flöde, så blir ju äldre inlägg inte synliga på sidan. 
  •  Alla 3 243 blogginlägg och alla 21 464 bilder sedan juni 2005 finns kvar här på bloggen! 
  • ´´Sök i bloggen´´ är som att googla i min blogg och där kan man alltså söka på ord eller meningar från alla inläggen. Testa att söka på ert namn om ni någon gång kommenterat på bloggen...! Precis som på vanliga googlesök går det även att bildsöka.
  • Ett annat sätt att söka är att välja år och månad i Arkivet.
  • De vågrätt liggande länkarna under min headbild innehåller några av kategorierna i bloggens innehåll.
  • Utvalda inlägg finns längre ner i vänstermenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0