Site Meter

Rubriker i media

Eftersom jag är en samlare och en person som gillar att dokumentera, så har jag samlat lite klipp från olika tidningar där jag funnits med på grund av bloggen och boken. Det är lite ju kul med rubriker tycker jag och här är några från olika tidningar.
 
 
 
  • Upptäck trädgårdsbloggarna - DN 2008
  • Välj rätt sorts gödsel - ICA kuriren 2010
  • Glädjen med gröna fingar - Ljuva Livet 2010
  • Stör inte naturen för mycket - Hus och Hem 2011
  • Glöm det stilrena och tuktade och låt blommorna dominera - Allt om Trädgård 2012
  • Årets vackraste tid är när maj och juni möts - Expressen 2012
  • Bloggar om sina gröna fingrar - Länstidningen i Södertälje 2012
  • Jag har helt enkelt valt platser som jag tycker om - Allt om Trädgård 2013
  • Paradisiskt på Engsholms slott - Gods & Gårdar 2013
  • Å, den som hade en liten slottstäppa - M-magasin 2013
  • Vandra i gröna rum - Vivekas krönika i Allt om Trädgård 2013
  • Slottsträdgårdsmästarens kärleksförklaring - Gods & Gårdar 2013
  • Våren hann i kapp lagom mellan hägg och syren - Mitt i 2013
  • Med rötter i Roslagen - Norrtelje Tidning 2013
  • Ny bok guidar dig genom Stockholms grönska - Östermalmsnytt 2013

Kommentarer
Postat av: GladiGrönt

När jag jobbade på en tidning fick jag inpräntat att rubriken måste spegla innehållet, det är klart, får man in läsare som inte är intresserade av ämnet är det ju till ingen nytta!Samtidigt vill man ha en spännande rubrik som sätter igång fantasin och lockar nya lyssnare. Mitt inlägg igår får jag se hur det går. - Gammaldags vit amazon... som handlar om den härliga amazonliljan... Trevlig helg/Monica

2015-01-30 @ 14:40:39
URL: http://gladigront.se
Postat av: Hasse Wester

Underbar rubrik Monica! Nu ska jag gå in och titta på ditt inlägg! Trevlig helg!

2015-01-30 @ 14:49:32
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0