Site Meter

Årets sista dagar

 
Det här året går mot sitt slut och jag ser fram mot ett nytt orört år att börja fylla med kärlek, glädje, vänskap, god hälsa, en vacker vår med hägg och syren, fotovandringar i huvudstaden och en massa fotboll att njuta av!
 
2015 var ett bra år - mer om det i Bloggens Årskrönika som kommer på Nyårsdagen!
 
Det enda som stör nu är min trasiga axel som inte vill läka och jag blir sjukskriven även i januari. Nu kommer dock experter att jobba skift med axeln, så att jag ska vara helt frisk senast om en månad! Så!
 
Just det, svanarna är i Riddarfjärden vid Norr Mälarstrand!
 
 
Idag upplevde jag en liten lyckostund när jag fick följa med Cecilia och Lexus till ´´Himmelska hundar´´ som är ett hundcafé vid Tessinparken. Här finns hundmenyer - Lexus tog ´´Bosses lilla´´, men självklart finns även mat och fika till hussar och mattar. Till och med vin serveras på det här mysiga fiket. Cirkus-Henry Bronett kom in med sin lilla vita tik av okänd ras och Lexus blev intresserad, men den förnäma Östermalmshunden satte nosen i vädret och tittade år ett annat håll! Du är värd något mycket bättre Lexus!
 
Dagen före julafton fyllde min fina mamma 90 år och vi firade henne lugnt och fint hemma i hennes lägenhet i Norrtälje.
 
...och här är teet som ska hålla mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0