Site Meter

Puffa och marknadsföra!

 
Fördelen med att använda bloggers program (där jag hade min försvunna blogg) är att man där enkelt kan designa och bygga om i sin blogg. Här på blogg.se är det inte lika enkelt. Jag hade tänkt skapa en webbannons för boken här i menyn till vänster, med en länk till billigaste inköpsstället. Tyvärr räckte inte mina html-kunskaper till för sådana äventyr. Man kan säkert hitta en youtube-länk där någon 12 årig datakunnig person visar hur man går till väga, men jag gör det här puffinlägget i stället.
 
Jag tror att man billigast köper boken via Allt om Trädgård - klicka här.  
 
Under Nordiska Trädgårdar som börjar på torsdag kan man nog också hitta boken i Allt om Trädgårds monter och då till mässpris...tror jag!
 
 
Ni vet väl att boken har en egen Facebooksida som snart har 1000 gillare. Ni som ännu inte gillat - gör det här...tack!
 
 
Det kommer trädgårdsinlägg framöver !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0