Site Meter

Mitt Googlekonto har blivit kapat

För snart två år sedan lämnade jag blogg.se för att prova blogger. Nu har mitt konto på Google och därmed min blogg Stockholms gröna rum blivit kapad av ett gäng proffs som använder kontots mail för att sända ut mail till alla i adresslistan och även Facebookvännerna om att jag behöver låna pengar. 
 
Eftersom de ändrade säkerhetsinställningarna innan de efter avklarat uppdrag och sedan stängde ner kontot - så går det inte att återställa kontot och bloggen. Tyvärr hade jag inte tagit backup på bloggen.
 
Jag bloggade här på blogg.se från 2005 till 2012 och saknar verkligen den personliga servicen.
 
Nu vet jag inte vad som kommer att hända med mitt bloggande, om jag orkar starta om. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du måste fortsätta blogga!!!!
Vi saknar dina vackra bilder o text!

2014-02-23 @ 16:06:32
URL: http://nordlycka.blogg.se
Postat av: Hasse Wester

Tack vad snäll du är. Jag ska bara lada lite efter det som hänt. Sedan får jag se om jag har kraft att börja om. Ha det gott!
/Hasse

2014-02-23 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0