Site Meter

Vandrarvän i gröna rum

 
 Min vandrarvän blev inte tackad i boken. Därför gör jag det här i stället.

Under förra sommaren blev det väldigt många gröna rum-vandringar, mycket caféhäng och en ständig jakt på det rätta ljuset runt om i Stockholms trädgårdar och parker. Många gånger var Ingela med och hon är den bästa vandrarvän man kan tänka sig. Positiv, snäll, peppande och intresserad av Stockholm, både när det gäller gröna rum, gator, torg och ekologiskt inriktade caféer.

Mycket tid ägnades åt bokprojektet och under hela sommaren gick Nikon varm bland blommor och grönska, och vi hade alltid roligt. Tidiga morgnar då den största delen av Stockholms befolkning sov, smög jag dock omkring ensam med kameran för att fånga morgonljuset. Men som sagt...många gånger hängde söderbönan Ingela med. Tusen tack min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0