Site Meter

Längtar efter att trädgårdsspana!

April ser i år ut att bli en lång, blåsig och kylig startsträcka av våren fram till sköna maj. Min kamera är fortfarande på verkstad, men det gör egentligen inte så mycket - det finns ju ändå inget att fotografera nu.
Nu längtar jag efter gröna och blommande trädgårdar att besöka. Det finns en lång lista på platser som jag vill besöka runt om i landet och jag kommer även att återbesöka alla Stockholms trädgårdar i sommar. När ska jag ha tid att jobba egentligen?

På jobbet har jag idag skolat om sådda plantor och ska fortsätta i morgon och på torsdag börjar Nordiska Trädgårdar.

Innan jag begav mig hemåt idag så hade vi avslutningsfika för vår fina och duktiga konditor Bettan som kommer att jobba på en annan plats framöver. Tråkigt, men jag önskar dig all lycka kompis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0