Site Meter

Mot Visby!


Det är två år sedan jag besökte Gotland nu och mitt rum väntar på mig där i den medeltida gränden. Det blir en snabbvisit den här gången, för att se hur våren ser ut i Visby. Jag kommer att möta både vänner och växter under min vistelse och även få en dos av den gotländska atmosfären som brukar få mig så lugn. 307:an får stanna hemma, det blir vandring och cykel som gäller i Visby med omnejd.
Jag kommer att plåta växter i botaniska, vandra långsamt i gränderna med ruinerna, se solen gå ner i havet och bara njuta av den här platsen några dagar. På måndag kväll landar jag i Sverige och i verkligheten  igen.


Kommentarer
Postat av: Lena Axelsson

Låter härligt! Hoppas du får en trevlig helg på ön! Ser fram emot många fina bilder därifrån.

2011-05-06 @ 20:23:04
URL: http://lenasnyaliv.blogspot.com
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Lena Axelsson: Tack så mycket och det blir nog en hel del bilder från ön!

2011-05-06 @ 20:28:14
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Ramona K

Nästan lite avundsjuk...Det är bara nu jag börjar tina upp efter de svinkalla dagarna vi har haft här. Gotland i maj, det låter härligt det. Hoppas du har en toppen minisemester.

2011-05-06 @ 21:19:31
Postat av: Anonym

Hu det gör nästan ont när jag ser bilden, den fångar så mycket känsla...

2011-05-07 @ 00:46:24
Postat av: Kersti

Vädergudarna är med dig. Ser fram emot rapport från ön.

2011-05-07 @ 17:57:07
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Janicke

Latcho drom!

2011-05-09 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0