Site Meter

Isabellas bloggpris

Jag är verkligen ingen tävlingsmänniska, inte på något sätt, och jag bloggar inte för att finnas på listor eller för att få priser, men nu har jag blivit nominerad till Isabellas bloggpris. Isabellas är den för Sverige nya trädgårdstidningen som nu vill att tio  trädgårdsbloggare (nio kvinnor och jag) ska tävla om vilken som har den populäraste (eller nåt) bloggen.
Jag tvekade länge men sedan tänkte jag att...vad gör man inte för konsten...!
Röstningen börjar i dag och pågår ända fram till den 23 maj. I menyn här till vänster finns en klickbar banner som tar er till röstningen på Isabellas Facebooksida. 
Sådana här tävlingar brukar innebära att man uppmanar folk att rösta...tjatar på arbetskamrater och släktingar och med återkommande blogginlägg och Facebookstatus tigger och ber om att få röster. RÖSTA PÅ MIG!!

Så kommer jag alltså inte att bete mig, utan jag säger som Michelle sa i  'Allå, 'allå, 'emliga armén - ´´listen very carefully, I shall say this only once´´ och må bästa man/kvinna vinna!


Kommentarer
Postat av: Thomas H

... and I voted only once - go gardener go!

2011-03-25 @ 10:57:32
URL: http://thomasmedh.blogspot.com
Postat av: Annelie

Fix bix färdigt.

Bra att det gick utan att ha F-konto.

Lägger ut det på Twitter FAST Du inte är tjatig.



Ha en bra dag.

2011-03-25 @ 12:52:34
Postat av: Janicke

He he :)

2011-03-25 @ 19:23:04
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Tack Thomas!



Twitter...så fint Annelie. Tack!



Jannicke:(_:)...eller nä, jag är verkligen inget bra på teckenspråk...

2011-03-26 @ 08:21:26
Postat av: Anita

Oj, vilken ära. Jag var inne och kollade och kände igen flera av bloggarna. Grattis till nomineringen och ha en skön helg!



/Anita

2011-03-26 @ 08:37:36
URL: http://anitalinder.wordpress.com
Postat av: Janicke

Ett snett leende?

2011-03-26 @ 15:02:01
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Anita: Visst är det lite kul trots allt. Ha en skön helg du också!



Jag kanske har skapat en ny gubbe Janicke?

2011-03-26 @ 15:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0