Site Meter

Resor till halva priset!

Jag fick ett mail från reseföretaget Take Offer. Företaget har just lanserats i Sverige och säljer resor/vistelser till halva priset!
De erbjöd mig en vistelse på ett rockhotell i Berlin i två nätter, med elgitarrer på rummet, roomservice och frukostbuffé. De flesta av mina vänner säger att jag självklart ska välja Berlin. Ser framför mig när jag spelar Janne Barks Lazarus-solo mitt i natten på hotellet med en flaska Jack Daniel´s som vän.

Ett annat erbjudande var en natts vistelse på Ystads Saltsjöbad och det passar mig bättre tror jag. I början av augusti ska jag ju ner till Skåne och även till Skagen. Då passar det bra med en övernattning  í Ystad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0