Site Meter

Drömtulpaner

Drömparkens tulpaner förra året i maj.


Tulpanmusik...

Kommentarer
Postat av: Stein

Vakker fargekombinasjon og et fint syn nå på vinterstid!

2011-01-24 @ 14:38:52
URL: http://sommartorpet.blogspot.com
Postat av: Georg

Vackra! Skulle kunna passa in på Sissinghurst... =)

2011-01-24 @ 16:34:00
Postat av: Trädgårdsturisten

Liljeformade tulpaner är mina favoriter. Å javisst, de skulle verkligen passa in på Sissinghursts vita trädgård.



Nästa gång jag åker till Sissinghurst, ska jag välja tulpantider. Den enda gång jag har besökt S-hurst är kvällstid på midsommarafton men då var jag där i 5 timmar och fick gå runt själv.

2011-01-24 @ 17:17:15
URL: http://tradgardsturisten.blogspot.com
Postat av: Berit

Åh, TACK så mycket för både underbara tulpanbilden OCH de fantastiskt härliga vinter-ljus bilderna! Så förtjusande med de små iskristallerna och de dramatiska iskaskaderna som kastar sig ut från klippväggen. Jag kan bara hålla med om att just i söndags VAR det en SPECIELL LJUS-DAG! Det var det nämligen också på strandpromenaden i Apelviken, Varberg. Vår-för-anings-hälsningar till Slottsträdgårdsmästaren!

2011-01-24 @ 22:17:05
Postat av: Chris

Tulpanerna är helt ljuvliga men du...musiken är helt fel:)

2011-01-24 @ 22:54:52
Postat av: Nina Lindh

Inspirerad av dig letade jag tulpaner... men hittade inga på denna hårddisk. Blev pion.

2011-01-24 @ 23:47:12
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Stein: Ja vi behöver vackra blommor nu på vintern.



Georg: De skulle de absolut.



Trädgårdstursiten: En midsommarafton i 5 timmar i Sissinghursts trädgård...det låter ju helt fantastiskt!



En för-vår-anings-hälsning tillbaka till dig Berit.

Och jag tycker om Varberg!



Chris: Jag som tyckte att jag hittat så bra tulpanmusik...



Nina Lindh: Pioner är inte fy skam!

2011-01-25 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0