Site Meter

Ystads Saltsjöbad

Jag fick en vistelse på Ystads Saltsjöbad av reseföretaget Takeoffer och det är jag mycket tacksam för. Visserligen är jag inte direkt någon spa-människa men här vid havet kan man vila ut på olika sätt i en lugn och skön atmosfär. Platsen verkar ha stark inverkan på folk då det kändes som om man rörde sig väldigt långsamt och avslappnat här.

Tyvärr så regnade det vid vår vistelse så det blev inte så många utomhusbilder som jag tänkt, även om det blev några strandbilder, stranden som börjar direkt när man kliver ut ur hotellet mot havet.

Nu åt vi ingen middag i restaurangen men frukostbuffén var bland det bästa jag varit med om i Sverige. Hade vi inte haft en tid att passa med Bornholmsfärjan så hade vi suttit länge och njutit av allt gott som bjöds.

Så, om ni vill dra er undan från stress och annat elände - åk till Ystads Saltsjöbad och njut av stillheten och av...spa-avdelningen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0