Site Meter

Trädgårdshelg på Nybygget

Jag fick ett mail från Nybygget:
Vi vill att Nybygget ska bli en destination för dig som söker ditt drömboende och är intresserad av arkitektur, inredning, design och trädgård.
Vi har ett samarbete med Slottsträdgården Ulriksdal och Bosse Rappne,  som i helgen kommer att presentera vårens trädgårdstrender och skissen till vår inspirationsträdgård som vi ska börja anlägga i år.  Deras trädgårdsdesigners kommer att vara på plats i helgen!

Vi har idag 12 hus på plats och det byggs för fullt så snart är det 17 hus klara och tanken är att även de ska ha trädgårdsinspiration i sina trädgårdar.
Om 2 år kommer området att 40 visningshus på plats. Vi jobbar med 6 temahelger om året och med utställare inom inredning, design, trädgård, energi mm. Här är adressen till hemsidan.

Tyvärr tror jag inte att jag hinner besöka Nybygget i helgen men jag ska absolut besöka platsen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0