Site Meter

Nu är det blomsterbuketter som gäller!


Ok...då har jag börjat visa reklam här på bloggen och tänkte gå i Blondinbellas fotspår. Jag får en viss procent på ordervärde, alltså provision på sålda buketter som kommer just från mina banners här till vänster...så nu är det bara att handla buketter allt vad ni orkar.
Det är mer inne än någonsin att köpa blomsterbuketter på nätet...har jag hört! Att Interflora inte har koll på almanackan är inget att bry sig om...
Först tänkte jag att alla som köper en bukett genom mig blir bjudna på fika på Rosendal...men då kanske den eventuella vinsten äts upp?


Kommentarer
Postat av: Ruben

Nej, inte kommer vinsten att ätas upp. Det enda som blir uppätet är nog en bit morotskaka! ;-)

Ha det gott!

/Ruben

2011-04-06 @ 16:59:46
URL: http://Http://rubensrabatter.blogspot.com
Postat av: Åsa!

Lycka till! Må du bli stormrik så du har råd att köpa ett stenhus på Östergarnslandet med tillhörande hängmatta :)

2011-04-06 @ 17:13:30
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ska bli. . . om några dagar.

Fikat på Rosendal kan vi ju ta ändå, den där gången vi stöter på varandra i närheten.

Ha en fin kväll.

2011-04-06 @ 20:42:21
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Ruben: Rosendals morotskaka är grym!



Åsa: Ja...ett vitkalkat med tillhörande örtagård!



Annelie: Visst, jag ska hålla koll på om du är där!

IP: 213.89.202.136

2011-04-06 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0