Site Meter

En historia



Bilder från Gotland


Kommentarer
Postat av: billan

Underbara bilder, jag blir alldeles varm i hjärtat!

Den första med det vackra fönstret och solstrålarna.....magisk!!!

Här på torpet har jag som oftast ganska taskig uppkoppling, räcker inte till för att ladda ner musik:( Men tror ändå att jag kan gissa vad som döljer sig bakom länken:)

Jag tar och stoppar i USB stickan och letar rätt på Uffe L...ett glas rött, glöd i braskaminen, kolsvart ute, massor med levande ljus, den gamla adventsstjärnan i torparfönstret, och Evangeline därtill....en lisa för själen. Imorgon bitti är det stan och jobb.

Ha en fin söndagskväll!

2010-11-21 @ 20:48:20
URL: http://www.auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

billan: Evangeline passar när som helst. Ha en fin kväll du också!

2010-11-21 @ 21:31:40
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Mariana

Så fina foton! om du får för dej att ha fotokurs så kommer jag.

2010-11-22 @ 19:16:42
Postat av: Karl piter

Ser att du letat dig in i Muramaris svalkande skugga, blåregnet vajar sakta i vinden utanför det djupa fönstervalvet, man kan nästa se Nils von Dardel när han går runt i trädgården och inspekterar, samtidigt som kontureran på "Den döende dandyn" växer sig allt klarare.

Ja, det är lätt för fantasin att skena iväg med så vackra bilder....historisk mark.

Och snart är det sommar igen!

2010-11-24 @ 22:08:40
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Mariana: Knäppakortkurs menar du?



Karl piter: Ja Muramaris är en väldigt speciell plats.



2010-11-25 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0