Site Meter

Trädgård i radio


Igår började Odla med P1 igen och den här säsongen ska jag försöka lyssna på programmen.

Måndagar kl 10.03 passar bra att lyssna i lurarna ute i parken. Hoppas att det inte bara handlar om spenat och växtsjukdomar nu utan att det täcker in större områden.

 

Det första programmet är en repris från förra året då man bl.a. besökte Hannu Sarenström i hans trädgård på Kinnekulle. Lyssna här.

 

Programmet går alltså - Måndagar kl 10.03, med repris tisdagsnätter kl. 00.03 och lördagar kl. 12.05

Självklart kan man även lyssna på Odlas hemsida...när man vill.

Apropå radio - Sveriges Radios nya hemsida är mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Lilla B

P1 är min absoluta favoritkanal men jag håller inte med dig om deras nya hemsida. Jag tycker att den har blivit besvärande rörigt uppställd och med stora blaffiga bilder i grälla färger. Som en ful tidningssida. Tycker att den stör ögat och är oharmonisk. Det är väl åldern ... :)

2010-03-31 @ 19:37:26
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lilla B: Aha...jag gillar den eftersom man får så bra översikt i de nya menyerna. Tidigare var det svårt att hitta direktsändningar mm. Men vi får väl göra en utvärdering om någon månad igen.

2010-04-01 @ 06:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0