Site Meter

Vinnarna av biljetterna till Nordiska Trädgårdar

Det kommer som sagt att bli Tema Skåne på Nordiska Trädgårdar den 8-11 april på Stockholmsmässan i
Stockholm. Nu blev det lite fel i texten på föregående inlägg där det ser ut som om det är Tema Skåne på HELA mässan - så är det alltså inte. Så andas ut ni från norr...hoppas verkligen att det kan bli ett norrlandstema framöver också - finns det inte trädgårdsguru norröver som kan ta tag i det till ett annat år?


Bergengrenska trädgården i Simrishamn

Nu har jag dragit tre vinnare:
  • Ramona - Min favorit trädgård är Antroposofernas anläggning i Järna. Jag vällfärdade dit för många år sedan för att se på deras dammar/vattenreningssystem. Såååå fint och allt annat omkring bedårande vackert också.

  • Ann-Sofi - Bästa trädgårdar (hittills) får bli Sofiero,
    Norrviken, Apotekarns, De Badande Vännernas, hela
    naturen runt Österlen och Brösarps Backar..,-kan inte vänta till Maj och nästa Skånska Resa..-Så det
    vore fantastiskt kul att vinna en biljett till Trädgårdsmässan! Och tjuvstarta! Dofterna! Ja, Tack!

  • Catarina - Min skånska favoritträdgård alla kategorier är Mandelmanns. Det går inte att göra annat än älska den trädgården. Den utstrålar trygghet, finns inget underbarare än att bara gå där och insupa allt vackert och atmosfären.


Stort grattis till vinsten och jag hoppas att ni får en fin stund på den mässa som öppnar hela trädgårdssäsongen i Sverige.
Själv kan jag inte se mässan i år då jag befinner mig i Italien just då.

Maila mig och berätta vart jag ska skicka biljetterna.

Ha en fortsatt fin söndag.

Kommentarer
Postat av: Ramona K

Tack! Otroligt! Jag brukar inte vinna något även när det är bra odds....

Ser fram emot mässan.

2010-01-31 @ 17:06:43
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ramona K: Ha en fin stund på mässan i april!

2010-02-01 @ 19:16:02
URL: http://gardener.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0