Site Meter

Rosengård vid havet i Blekinge till salu

Kristianoples rosenträdgård som jag skrev om i förra inlägget visade sig vara till salu och via mail med ägaren så undrade hon om jag möjligen visste någon som skulle kunna tänka sig att köpa hus och trädgård på den här vackra platsen.
Nu vill man inte sälja till vem som helst utan tanken är att trädgård och butik ska leva vidare och att trädgården även i fortsättningen ska vara öppen för allmänheten.
Hade jag varit lite yngre och haft mer ordnade familjeförhållanden så skulle jag absolut vara intresserad. Läget vid havet är vackert och även trädgården är mycket vacker.
Nu sätter jag mig på bussen söderut...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: lena birgersson

Köp den! Jag var där i somras, har sommarhus i närheten och vet att det finns inte stor konkurrens av andra besöksmål i trakten. Med lite tanke och finess borde det gå att göra den riktigt attraktiv och lönsam.

2010-12-10 @ 15:31:57
Postat av: Monika Sörensen

Herreminje, vilken dröm...jag söker ju en kombinerad butik-cafélokal...inte blir det sämre om den är inramad av en vacker trädgård... men får nog skaffa mig en trädgårdsmästare som är singel då...någon?

2010-12-10 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0