Site Meter

Tusen trädgårdar



Jag fick ett mail från Gunnel Carlson som skickade med ett pressmeddelande som hon trodde jag skulle gilla. Det gjorde jag! Om ett år... den 8 augusti 2010 anordnar Riksförbundet Svensk Trädgård tillsammans med Gunnel Carlsons Trädgårdsriket en trädgårdshändelse som tydligen ska bli något utöver det vanliga. Läs mer här.
Det låter spännande och jag tror att det blir en stor händelse i trädgårds-Sverige.

Idag har han hört av sig...han, Björn Embrén som ritade Stockholms vackraste plantering...och han skickade med hela växtlistan.

Kommentarer
Postat av: Lilla Frun

Ja vi i Huddinge-Botkyrka Trädgårdssällskap ska förstås vara med! Vi ställer upp med ett antal öppna trädgårdar och säkert andra spännande event den dagen. Det ska bli så roligt!

2009-09-09 @ 19:16:56
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lilla Frun: Förstår att ni kommer att satsa. Visst ska det bli kul!

2009-09-09 @ 19:34:41
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0