Site Meter

Instängd onsdag



Vaknade i natt med hysteriskt halsont...som om någon drog rostig taggtråd i halsen. Jag är redan less och jag längtar ut...har mycket att göra i parken och är otåligare än vanligt och har ett humör som taggtråd...

Nu missar jag också Lasse Erikssons ´´ståuppföreläsning om hur i fridens namn man ska vara som människa´´, kände att jag hade en hel del att lära där....Vi skulle se föreställningen genom jobbet och jag hade sett fram mot det...

Reklamen kommer att gå på TV400, TV4 Sport, Discovery, MTV, Kanal 5 och TV4 men vet inte när ännu...


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vilken vacker bild!!

2009-10-21 @ 14:51:53
URL: http://hundramiljoner.blogspot.com
Postat av: Bjørg

God bedring,nydelig bilde du viser oss i dag.

2009-10-21 @ 16:50:03
Postat av: Eva

Ge mig gärna metervis med taggtråd i halsen - om den åtföljs av en sådan utsikt!

Varm svartvinbärssaft lär vara bra. Det är i alla fall gott! Med önska om god bättring,

Eva

2009-10-21 @ 17:09:34
URL: http://skogseva.blogspot.com/
Postat av: Alt godt

God bedring! Vakkert bilde. Sju dagar, har eg høyrt, skal du halde deg innandørs. Det blir mykje surfing... ;-)

2009-10-21 @ 17:29:20
URL: http://altgodt.wordpress.com
Postat av: Lillebeth

Kul att ses, även om det var/är ensidigt, alltså apropå din reklamsnutt som jag just kollat in. Och skulle det bli tungt med allt kändisskap så visst finner man ro och harmoni här....;-)

2009-10-21 @ 18:36:56
URL: http://vidbergetsfot.blogspot.com
Postat av: Annelie

Kul att höra Din röst men OJ vad 20 sekunder går fort.

Ät nu mycket vitlök/Wallda vitlökskapslar och krya på Dig.

2009-10-21 @ 19:23:23
Postat av: The Secret Garden

Hejsan!

Vilken vacker bild!!

Får mig att tänka Jane Austen, om det inte var för skjulet i mitten.



Ha en fin kväll!

2009-10-21 @ 19:46:19
URL: http://hemligatradgarden.blogspot.com
Postat av: Monika

Bilden ska väl symbolisera att du är instängd...i fängelse. Vet inte om den direkt är vacker, men vad är det för bok som ligger där, fåglar? Vitlök mixad med äpple varje dag är bra.

2009-10-21 @ 20:03:38
URL: http://icole8.wordpress.com
Postat av: Pia

Det var en jättefin reklamfilm men den skulle varit längre. Nästa gång får du ordna till en långfilm! Vad trist att vara förkyld, krya på dig.

2009-10-21 @ 20:39:46
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ronja: Det är taget från vår ´´lada´´ som är högkvarter för parkmännen.



Björg: Tackar.



Eva: Låter dramatiskt...tack jag ska testa vinbärssaften.



Alt godt: Tack..men sju dagar...nej jag är snart igång.



Lillebeth: Ja kändisskapet känns oerhört jobbigt...men jag ska försöka låta bli att bli överlägsen mot mina medmänniskor...!



Annelie: Det är ju egentligen bara 15 sekunder. Vitlök var det! Tack!



The Secret Garden: Ska se om jag kan retuschera bort vårt vattenverk så att jag får vara fullt ut i en Jane Austen-miljö.



Monika: Ja det är min fågelbok på jobbet som ligger i fönstret. Vitlök och äpple..ok, tack!



Pia: Får väl fråga någon som kan skriva ett manus till en långfilm först...

Ja förkylningen kom verkligen olämpligt. Tack!

2009-10-21 @ 23:07:06
Postat av: Nordlycka

Inge kul o va sjuk...hoppas du piggnar på dig snart!

Hett vatten me honung, skivad färsk ingefära, pressad citron o gärna en skivad vitlöksklyfta brukar göra susen för mig... :)



/K

2009-10-21 @ 23:24:15
URL: http://nordlycka.blogg.se/
Postat av: Anita

Så trist att vakna med taggtråd både här och där. Och så trist att du missade Lasse Eriksson. Hoppas att halsontet bättrat sig idag.



Din bild är fantastiskt fin. Jag älskar utsiktsbilder från fönster. Det blir liksom inramade konstverk utan riktig ram.



Krya på dig nu!



//Anita

2009-10-22 @ 06:32:26
URL: http://anitalinder.wordpress.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Nordlycka: Tack..jag tar emot alla tips. Ska testa!



Anita: Tack! Ja det var synd att jag missade Lasse Eriksson...hade gärna velat se det.

2009-10-22 @ 08:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0