Site Meter

Lite statistik


Rår inte för det...men jag tycker ju att det här med bloggstatistik är lite kul...

Mest lästa inläggen
1. Dagens växt - Lavendel
2. Europas träd - Olivträd
3. Dagens växt - Blåregn
4. Trädgårdsmässor 2008
5. Vilka är ni?

Vanligaste sökordet som gör att man hamnar på min blogg
1. Lavendel
2. Slottsträdgårdsmästaren
3. Olivträd
4. Glad musik
5. Valnötsträd

Några udda sökord
Alf Robertssons turné??
Jag vill se vaktparaden
Riktiga porrbilder!!!  (blev tvungen att kolla Google hur man kan komma till Slottsträdgårdsmästaren vid detta sök. Det visade sig att bloggaren styggalillaloppan hade lämnat en kommentar när jag recenserade Allers trädgård.

Det här är inlägg 1203 sedan starten i juni 2005.
53 % av besöken kommer från sökmotorer
89 % från Windows och 10% från Mac.

Webbläsare
1. Explorer 7,0 - 51 %
2. Firefox - 24 %
3. Explorer 6,0 - 18 %
4. Safari - 5,4 %

Om bloggstatistik

Sitemeter

För ett år sedan

För två år sedan



Kommentarer
Postat av: Miranda

Det här med Google analytics, är det säkert? Jag menar jag ger inte särkilt mycket för deras översättningstjänst... :-)

2008-09-10 @ 14:00:03
URL: http://mirasmirakel
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Miranda: Google analytics är riktigt bra. Översättningstjänsten ska man använda om man behöver en kul stund och ett gott skratt.

2008-09-10 @ 14:15:09
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0