Site Meter

Sura bilar


15392-1788
Jag har under en vecka knarkat Ahlgrens nya sursockrade bilar. Det gick inte sluta äta dem, vaknade på nätterna och vräkte i mig de sura bilarna, kunde inte styra mina händer....de grävde efter bilar tills påsen var slut. Jag äter nästan aldrig godis men jag ville prova de här nya bilarna av någon anledning.
När jag inte hade några bilar kvar hemma var jag tvungen att gå till affären vilken tid det än var på dygnet.
Men så helt plötsligt upphörde mitt missbruk och nu vill jag inte se några av Ahlgrens bilar längre, varken originalet eller de sura. Jag är ren.

På Ahlgrens hemsida står att ´´de sursockrade är endast för den djärve föraren. Ska du ratta ett sådant ekipage måste du hålla tungan rätt i mun och aldrig låta tårarna göra dig fartblind. Sursockrade bilar har samma sköna kaross och komfort som originalbilarna, men med en desto ettrigare acceleration´´

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, oj, låter som något man borde prova :) Synd att det lär ta ett tag innan de hittar till Finland (om de nånsin gör det).

2008-02-27 @ 11:41:59
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Nina: Lika bra det...man kan bli fast i Ahlgrens-träsket. Jag rekommendrar frukt&grönsaker i stället!

2008-02-27 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0