Site Meter

Man hafva glada dagar hos Strandflickorna i Lysekil.



Tack Strandflickorna för den här vistelsen hos er. Läget var perfekt, rummet likaså och frukostbuffén var som gjord för mig. Tyvärr fick jag inte så mycket kontakt med er flickor som jobbar här.....ni fanns där men jag märkte er knappt.

Nu lämnar jag västkusten för den här gången och jag har haft det mycket bra. Min tid i Göteborg var speciell på många sätt och här uppe i Lysekil har jag vilat och utforskat omgivningarna.

När jag avslutat min frukost i morgon bitti drar jag inåt landet och planerar att se Läckö slottspark och Örebro stadspark på hemvägen....vi får se vad som händer under resan.

Kommentarer
Postat av: Ruben

Fantastiskt vad mycket fint och intressant du bjuder oss på i en aldrig sinande ström. Beundransvärt!! /Ruben

2008-08-12 @ 21:43:58
URL: http://ruben.tradgardsblogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ruben: Fint att du hänger med Ruben!

2008-08-12 @ 22:35:32
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Ramona K

Jag som älskar och saknar havet, karga klippor och salta stänk tackar varmt för den här delar av resan. Tack också för att bilderna visar naturen i all sin enkelhet - utan folkmyllret.

Ser fram emot fortsättningen

Ramona K

2008-08-12 @ 23:20:34
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ramona K: Ja man vill inte ha havet för långt borta. Tur att jag är morgonpigg så att jag slipper fotografera folksamlingar.

2008-08-13 @ 06:16:28
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Kalle

Tack för alla fina intryck ifrån västkusten.

Härliga bilder för en "kustjägare" som jag.

2008-08-13 @ 06:52:05
Postat av: Azola

Underbara bilder och jag tackar också för upplevelsen!

2008-08-14 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0