Site Meter

Dags för nålarna igen

Det ser ut som om armproblemet blir värre än befarat. För ett år sedan fick jag akupunktur då jag skadat mitt knä. Efter flera behandlingar blev jag bra i mitt skadade knä....så bra man kan bli i ett trasigt gammalt knä men värken försvann. Om det var på grund av akupunkturen eller inte det kommer ingen att få svaret på. Men jag fick förtroende för kvinnan som nålade mig. Se här och här vad jag skrev förra året.

Den här värkande armen som fått diagnosen ´´tennisarmbåge´´ sätter stopp för arbete för tillfället men jag kommer att göra allt som står i min makt att bli bra så fort som möjligt och det gäller nu att hitta uppgifter som jag klarar av. I morgon startar en ny behandling med nålar och i nästa vecka ska jag få ett stöd för armen hos arbetsterapeuten.
Det känns som om jag går sönder varje höst och det får en att börja tänka på framtiden.

Ha det så fint i Barcelona dotter, vi kommer att se samma match på lördag. Jag i TV-soffan och du på underbara Camp Nou. Vad sa vi....3-0 till Barca?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0