Site Meter

Webbläsare

Den webbläsare som fungerar bäst när man skriver och läser bloggar är Firefox.  Jag anar att det fortfarande finns de som använder gamla Explorer 6.0 och då tycker jag nog att det är bäst att hämta nya Explorer 7.0 i stället där man kan fliksurfa som i Firefox och den fungerar också bra till bloggar.
Med gamla Explorer 6.0 hamnar tydligen min meny längst ner på bloggen så att man inte ser den om man inte skrollar ner till slutet.
Att använda nya webbläsare har viktigare fördelar än se min meny, de har färre läckor och är på så vis mycket säkrare att surfa med.
Klicka på bilderna och ladda hem de senaste versionerna. Så!

15392-139915392-1398

Firefox 3.0 finns nu som betaversion.
Explorer 8 kommer också som Betaversion snart en version till XP och en till Vista.



Kommentarer
Postat av: Fundera grönt

Jag kör också med Firefox. Eller Safari.

2007-12-05 @ 21:52:03
URL: http://mhm.blogsome.com/
Postat av: Lilla B

Jag kollade vad jag använder. Explorer 6. Totalt ute, alltså. Det blir en omstart ikväll. Tack!

2007-12-06 @ 07:01:01
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Fundera grönt: Jag använder mest Firefox men växlar lite till Explorer ibland.
Lilla B: Det tycker jag absolut att du ska göra.

2007-12-06 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0