Site Meter

Stockholmsderby

Ikväll ska jag gå på stockholmsderbyt på Råsunda mellan Hammarby-AIK. Nu måste vi börja ta poäng igen så att vi inte faller mer i tabellen. Hoppas att det blir lugnt på läktarna.
15392-186
Ortopeden på Sankt Göran såg ett ganska slitet knä på röntgenplåtarna som längre fram i tiden måste renoveras ordentligt.
Det är svart utanför fönstret nu men nästan 15 grader varmt. Idag ska jag se över det stora trädgårdslandet och rensa bort en hel del.

Annars har jag stora problem vilken färg jag ska ha på väggarna i vardagsrummet som ska helrenoveras. Det slutar nog med att det blir vitt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: eh

Det är ju AIK som har hemmamatch.
Krossa bajen!

2006-09-26 @ 06:55:11
Postat av: LindaLotta

Hoppas du kom hem väl och fick valuta för pengarna :)
Tittade på matchen på tv men såg inte dig ;)

2006-09-26 @ 22:20:48
URL: http://lindalotta.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

eh: Krossade kan man säga att gnaget blev ja...
LindaLotta: Det var en oerhört underhållande match och det var konstigt att du inte såg mig.

2006-09-26 @ 22:27:14
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0