Site Meter

Hemkört

Igår använde jag tjänsten att få pizza till dörren för första gången eftersom jag är fast i min lägenhet. Det blev en Calzone som smakade allt annat än gott. Idag skuille jag vilja att det fanns en tjänst där man fick DVD-filmer till dörren....är sjukt sugen på att se bra film. Jag har UPC kabelnät här och där kan man beställa film men det finns inget där som jag vill se....tycker att kvaliteten på de filmerna de erbjuder är rätt låg.
Kan tänka mig att se:
  • Firewall
  • New World
  • Eller någon film som ger något och lämnar något kvar...
Ska nog försöka hoppa genom skogen till Konsum för att handla.....kinesen här nere tar bara kontanter....pizzabudet tog allt jag hade igår. Tycker att det känns bättre i knäet idag.....kommer nog att kunna jobba på måndag.

Läser annars en del trädgårdslitteratur eftersom jag glömde min bok ´´Vid floden Piedra´´  i taxin i onsdags. Klättrar en del på väggarna och skriver lite......och längtar ut.


Kommentarer
Postat av: LillaB

Hoppas verkligen att knäet har vett att läka fort och bra.
La ut en sjöbild till dig som jag tog igår. Trevlig helg och god bättring!

2006-09-08 @ 20:55:00
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej.
Har inte den blekaste vem du är. Har dock förstått att du är man (rätt?) och tycker om växter.
Hamnade på din blogg när jag letade efter bilder på klematis-groddar. Hittade ingen bild.
Jag har dock ett filmtips. En indisk film som heter 'Water'. Se den. Om du inte gråter så kan jag göra det istället för dig nästa gång jag ser den...
'Black' är också mycket bra.

Ha't
\\ Maria

2007-05-12 @ 13:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0