Site Meter

Aldrig mer

Flight 93
Har just sett filmen ´´Flight93´´ om planet som skulle ha flugit in i Vita huset den 11 september 2001 men som piloter och passagerar hindrade. Jag kommer aldrig mer att sätta mig i ett flygplan. Framöver kommer mina utlandsresor att gå med båt eller buss. Det är ingen direkt storfilm, däremot den lämnar en obehaglig känsla efter sig och jag kommer säkert att drömma om att jag befinner mig i ett plan bland araber med bomber fastbundna runt kroppen.
Nej jag tar bussen till Rom eller båten till Irland.

Jag har nu kastat kryckorna och haltar fram. Värken har släppt men knäet känns ostadigt och när man går i nerförsbacke så kryper sniglarna ifatt mig.

Nu väntar vi in matchen mellan Barcelona och Osasuna som börjar 20.00 på Sport Expressen:

Preliminära startelvor:
FC Barcelona: Valdés; Zambrotta, Puyol, Thuram, Gio; Deco, Edmilson, Xavi; Ronaldinho, Messí, Eto. Osasuna: Ricardo; Flaño, Cuéllar, Josetxo, Corrales; Muñoz, Puñal; David López, Raúl García, Delporte; Soldado.

Dagens låt: September med Viktoria Tolstoy

Kommentarer
Postat av: Ronja

Flyger bara om jag måste... Vad skönt att du slipper kryckorna. Hoppas att knät kryar på sig snart. Ta det lugnt bara så att det får läka i lugn och ro...

2006-09-09 @ 22:23:57
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0