Site Meter

El Clasico

Dags för El Clasico igen, världens två största fotbollsklubbar drabbar samman i Madrid. Real Madrid tar emot Barcelona och jag hoppas på en repris av förra årets match i Madrid då Barcelona slog Real med 3-0 och Ronaldinho spelade magisk fotboll. Det har gått en aning trögt för världens bästa fotbollsspelare en tid nu och jag hoppas att han hittar magin ikväll igen. Kl. 21.00 startar matchen och visas på TV4+.
15392-256
Barcelonas troliga uppsällning blir:
I mål - Valdes
Backar - Zambrotta, Pyol, Marquez, Sylvinho
Mittfält - Motta, Xavi, Deco
Anfall - Messi, Gudjohnsen, Ronaldinho

Ral Madrids troliga uppställning:
I mål - Casillias
Backar - Ramos, Helguera, Cannavaro, Roberto Carlos
Mittfält - Emerson, Diarra, Reyes
Anfall - Raol, Robinho, van Nisteelrooij

Laddat för stor fotbollsfest alltså. Kommer att sätta några kronor på 2-1 till Barca.

TV4 Anytime

Jag har upptäckt TV4 Anytime där man kan se TV4:s program när man vill, allt från nyheter, sport till alla serier. Svt har ju också samma idé att man kan se program i efterhand och där är det gratis mot TV4 som tar 49 kr i månaden. På TV4 Anytime kan man däremot se hela serier som i morse då jag upptäckte Anna Phil som jag tycker var mycket bra, har dock bara sett första avsnittet.
Man kan också se 700 filmer här.

Dagens jordspråk

Såsom biet samlar honung och ilar bort
utan att skada blomman, så må den vise
leva på jorden

Buddha


Kommentarer
Postat av: LindaLotta

Usch, snacka om magont...
Vi har lite diskussioner här hemma.
Jag älskar ju Milan och deras match ikväll börjar halv nio... Det blir hoppande tror jag.
Fast först ska vi sticka in till Malmö och heja på MFF.

2006-10-22 @ 12:22:38
URL: http://lindalotta.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Milan är mitt lag i Italienska ligan och jag gillar verkligen Kaka. Däremot vill jag inte missa en sekund av El Clasico dock. Men lycka till med ditt Milan. Måste tyvärr hoppas på Gefle idag som kan hjälpa Bajen med fjärdeplatsen.

2006-10-22 @ 12:34:54
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: LindaLotta

Hrmpf...
Here we go again...
Vilket spöke Gefle har blivit då :(

2006-10-22 @ 16:18:06
URL: http://lindalotta.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Tack för den matchen MFF.

2006-10-22 @ 18:46:55
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0