Site Meter

Ett år har gått

Och en koltrast satt och sjöng...på en tak nånstans....
En koltrast med sin vemodiga sång väckte mig strax efter tre i natt. Det var omöjligt att somna om så jag gick upp och klockan fyra åkte jag till slottsparken och började jobba. Det var tät dimma och mycket vackert när solen bröt igenom.

Slutbloggat
Nu har det snart gått ett år sedan jag började skriva denna blogg. Det är dags att knyta ihop säcken. Finns inte så mycket mer att säga....skulle jag fortsätta så skulle jag hela tiden upprepa mig.

Tack för att ni besökt mig.......och jag tackar för mig och fortsätter att jobba på i den vackraste av slottsparker.

Kommentarer
Postat av: Emma norrifrån

Knyta ihop...? Och jag som just hade hittat hit. Tack för senast föresten!

2006-05-30 @ 09:22:25
Postat av: H

Det var fint att träffa dig. Känns som om jag inte har mer att berätta här, tappade plötsligt kraft att skriva något alls. Lycka till när undret ska komma.

2006-05-30 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0