Site Meter

Widescreen

I och med att jag köpt ny dator så upptäckte jag att hemsidor ser helt olika ut i widescreen och då även mina bloggar. Har haft svårt att hitta bra design till bloggarna och när jag hittat någon som blir bra i widescreen så funkar det inte i vanligt format. Blogg.se. har varit vänliga att försöka hjälpa mig men de olika formaten på skärmarna gör det nästan omöjligt att bli nöjd. Nu kommer blogg.se med ny version i höst och lovar en stor förbättring. De som ser min blogg i widescreen ser att bilder och text lever sitt eget liv....att texten bär iväg långt åt höger, långt från bilderna.

Snart dags för dagens spaning.

Eftersom fotbolls-VM bjöd på så dålig fotbollsunderhållning så är inte abstinensen så svår. Längtar dock till spanska ligan startar igen så att man får se Barcelona bjuda på perfekt underhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0