Site Meter

Inbrott i bilen

Så var det dags att känna den där känslan av hat och avsky igen. Vissa människor ska jobba och slita för att få det att fungera. Andra stjäl av samma anledning. Just nu har jag bara mörka tankar om det pack till männsikor som lever i botten av samhället och sysslar med brottslighet.
När jag kom ut  till bilen i morse så var sidorutan sönderslagen och de hade försökt slita ut bilstereon men inte lyckats utan bara förstört instrumentpanelen.
Blev att försöka få tag i en bilglasfirma som kunde hjälpa mig denna fredag. Lyckades hitta ett ställe i Solna och jag ska hämta bilen klockan fyra.....2000 kr fattigare (självrisk). Får väl skaffa en ny bilstereo senare. Den person som var i min bil i natt fick alltså inte med sig någonting utan förstörde bara för mig. På måndag ska jag åka till Folksams besiktningsställe för att anmäla och besiktiga skadorna.
Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0