Site Meter

Semester hemma i Stockholm

Sista semesterveckan tillbringar jag hemma i Stockholm. Jag hinner ju inte se så mycket av min stad när jag jobbar. Idag vandrade jag lite efter Norr Mälarstrand och fikade på strandcaféet där. Försöker inte tänka så mycket på jobbet men när jag vaknade i natt av att regnet öste ner så tänkte jag på växterna i slottsparken och att de måste tacksamt ta emot vattnet.
Ska nog försöka hinna med någon trädgårdsspaning till innan arbetet börjar igen. Bilen ska in på verkstad och sedan besiktigas den här veckan också så jag får se vad jag hinner.
Måste arbeta en av dagarna i veckan på några trädgårdar som jag sköter här i stan.....men det tar emot!

Kommentarer
Postat av: LillaB

Se till att ha en riktigt trevlig avslutning på semestern nu i helgen!
Inte ett ogrässtrå skall rensas bort!
Njut av de sista sommardagarna.

2006-08-17 @ 21:26:08
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Tack så mycket...jag ska se till att ha en lugn och fin helg. Idag har det varit fullt upp och avslutades på stan där jag lyssnade på musik nu när det bjuds överallt denna musikfestivalvecka i Stockholm.

2006-08-17 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0