Site Meter

Hett

.....nu ska man egentligen tillbringa sina dagar längst ute i havsbandet. I stället sätter trädgårdsmästaren igång med att såga ner en mycket gammal och stor syrenhäck för att ge den nytt liv. Tror att jag tappade tio kilo under det jobbet i hettan. Åt lunch med vit linneduk, ljus på bordet och blommor i vas. Det var fantastiskt. Tack för det J.

 Innan jag återvände till civilisationen kastade jag mig i sjön...trots det så var det svårt att hålla sig vaken i bilen......min AC funkar inte längre.

Rådjuren har ätit av de nyplanterade Westerland-rosorna. Får väl lägga ett nät över hela parken.

Man vill inte vara den man är
utan den man inbillar sig att man är
(Tror att det var den store tänkaren Lasse Berghagen som sa det......med gapande mun och blinkande öga)

Kommentarer
Postat av: Greg Sanders

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-04-24 @ 09:53:16
URL: http://greg-sanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0