Site Meter

Fri

Känns nästan overkligt att vara så ledig.....jag gör ingenting som jag måste och bryr mig inte om klockan eller om några bestämda planer. Den enda plan jag har är att komma med båten till Gotland på lördag. Högtrycket är beställt och alla varma kläder plus regnkläder lämnas hemma. Kommer att bo väldigt nära botaniska trädgården som jag kommer att besöka varje morgon.....om jag orkar.

Har besökt Roslagen och släkten i några dagar....Rådmansö och Yxlan. Ätit gott på ´´Gone Fishing´´ i Norrtälje. Norrtälje är verkligen en sommarstad som nu är en mycket levande plats. Om jag besöker stan i november ser det lite annorlunda ut. Men jag gillar min födelsestad i alla lägen även om jag nog aldrig kommer att bo där igen.

Nu ska jag titta på VM i friidrott. 


Kommentarer
Postat av: Eskilfredrikke

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-09-30 @ 08:57:58
URL: http://eskilfredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0