Site Meter

Utsiktsbänken på Engsholm

 
Jag letade upp några gamla bänkbilder och tyckte att det var kul att se lite olika stämningar vid min favoritbänk. Nu ska jag kanske bertätta att den här bänken står här för våra gästers skull och inte för trädgårdsmästaren, som några kanske tror.  Men visst tar jag fem minuter här ibland och njuter av tystnaden och utsikten, och under tidiga sommarmorgnar så hälsar jag alltid morgonen välkommen här på berget.
 
Alla bilder är tagna med mobiltelefonens kamera, men jag är inte ute efter att skapa några mästerfoton här, utan vill bara fånga stämningen. Bilderna ligger inte heller i någon som helst ordning.
 
När första snön faller så tar jag in bänken!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Underbara bilder. Jag tycker bänken får följa med dig den dagen du packar ihop dina trädgårdsverktyg :-)

2015-10-20 @ 08:28:23
Postat av: Hasse Wester

Ja eller hur Ramona, jag kunde ha den på balkongen...!

2015-10-20 @ 11:36:25
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den får inte plats på din balkong

2015-12-03 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0