Site Meter

Drömhörnan vs perennslänten

 
2010 började jag anlägga det som jag kom att kalla Drömhörnan eftersom jag här endast väljer egna favoriter. Först i år börjar den se ut som jag en gång tänkte när jag gick där och planerade framför den skräpiga platsen där endast såpnejlika växte. Se inlägget från 2011 här.
 

Sommaren rusar iväg som vanligt och jag hinner inte med att njuta av allt vackert som finns runt omkring. Kroppen värker och jag blir stressad av ogräs som växter fortare än man hinner blinka, av grönsaksfröer som inte gror, av glosögda harar som äter upp mina Rozanne-nävor och av en nedklippt häck som verkar gett upp. Men om fem och en halv vecka har jag lite semester. Då ska jag ligga helt stilla och läsa böcker och lyssna på radio...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0